miercuri, 7 octombrie 2009

Smells like vacation 3

Ajunsi din nou in Olanda dupa o vacanta culturala de 3 zile la Bruxelles, eu si Gabi ne-am indreptat desigur interesul catre capitala atat de criticata sau adulata a acestei tari, Amsterdamul. Dupa o plimbare cu autobuzul de o ora, obisnuiti deja cu peisajul natural si autostrada construita sub mare, am intrat in oras. La prima vedere, Amsterdamul pare un oras ca oricare altul din lume dar cu unele caracteristici particulare precum casele (rar vezi blocuri) si binecunoscutele canale. Ca oricare alti turisti care ajung aici, eu si Gabi doream sa cunoastem zonele de maxima atractie ale orasul precum: Dam Square, casa lui Rembrandt, Vondelpark (cel mai mare parc din Amsterdam), Old Church, The Royal Palace si normal, binecunoscutul Red Light District. Si le-am vazut pe toate. Unele ne-au impresionat, altele ne-au dezamagit. Personal, Vondelpark mi-a placut prin acea mare de apa, verdeata si oameni care se relaxau pe iarba, am facut poze pe mii de poduri peste canale care mi s-au parut superbe, Dam Square mi s-a parut iarasi o zona interesanta si obeliscul din centrul ei (un simbol al Olandei) mi-a placut. In schimb, am detestat aglomeratia de oameni din piata, vremea schimbatoare si mai ales am inceput sa urasc bicicletele care imi taiau calea din minut in minut. In ceea ce priveste Red Light District, mi s-a parut un cartier ca toate altele dar cu multi chinezi si sexshopuri in el. In final, tin sa mentionez ca ceea ce m-a surprins in mod placut la olandezi, ca o absolventa de litere ce sunt, a fost faptul ca vorbesc engleza cu un superb accent britanic de tot iti vine sa stai de vorba cu ei. Cu bune si cu rele, Amsterdamul este o alta capitala europeana care merita vizitata atat pentru frumusetea peisajului ei cat si pentru acea diversitate de atractii turistice pe gustul tuturor. In incheiere, va las sa va delectati cu poze. Enjoy!

Vondelpark

Dam Square


The Old Church
The Royal Palace

Tower of Tears

The Waag

Rembrandt's House



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu