sâmbătă, 17 octombrie 2009

Great summer...great memories!

Vara care a trecut a fost plina de surprize si de momente foarte frumoase pentru mine, momente pe care nu le voi uita prea repede. In principiu, a fost o vara de neuitat pentru ca am reusit sa vad multa lume draga mie si locuri noi si interesante. Deasemenea, am ajuns la concluzia ca peisajele si orasele sunt pe locul doi. Atunci cand esti cu pesoana potrivita, nu conteaza ca esti p luna, in cea mai frumoasa capitala din lume, in padure, sau intr-un sat pierdut de lume. Astfel, eu m-am simtit la fel de fericita la Iasi, Amsterdam, Bruxelles si Bacau. Acum, la inceput (mijloc) de toamna, tragand linia si facand calculele imi doresc ca si vara care vine sa fie macar la fel de bogata in evenimente cum a fost cea care a trecut!

Un comentariu: