joi, 13 septembrie 2012

Bourne Legacy

Toata lumea sunt convinsa ca stie de acum despre ce e vorba cat decat in faimoasa serie de 3 filme Bourne cu Matt Damon in rol principal, actor care isi face treaba cu profesionalismul cu care ne-a obisnuit. Ei bine, Bourne Legacy e continuarea acesteia dar fara Matt Damon, care aparent si-a luat o pauza de la film in asteptarea unei parti cu adevarat reusite. La inceput, ideea nu-mi inspira deloc incredere pentru ca Bourne fara Bourne suna ca o adiere de vant care bate in directia gresita. Aceleasi radacini, alta poveste iar actorul Jeremy Renner, insarcinat in aceasta a 4-a parte sa duca mostenirea mai departe, nu-mi parea foarte convingator in acest rol, cel putin din ceea ce zarisem in trailer. Cu toatea astea am hotarat intr-o seara sa dau o sansa filmului mai ales pentru ca primele 3 parti mi-au placut foarte mult. Surpriza a fost cat se poate de placuta pentru ca m-am trezit in fata unei continuari foarte bine realizate si cu actori de exceptie din punctul meu de vedere. Filmul te tine in suspans pe intregul parcurs, evenimentele se leaga lin, actiunea te copleseste si nu iti lasa loc si timp de a-ti zbura mintea la altceva pentru macar doua secunde. In cazul in care nu l-ati vazut as spune ca e un MUST pe lista voastra si vi-l recomand sa-l descoperiti voi insisi. Daca inca nu v-am convins, poate va face asta trailer-ul de mai jos! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu