duminică, 17 ianuarie 2010

Un nou salut in cartier?

Obosita dupa o zi de munca si preocupata de tot felul de lucruri, intru in bloc si apoi in lift, dand acolo peste o doamna, vecina pe care nu o mai vazusem pana atunci sau cel putin nu-mi aduc aminte. Politicoasa de felul meu, o intampin cu un salut binevoitor la care primesc raspuns: "La 4". Apas p 4, liftul ajunge imediat la destinatia doamnei si asa se termina "discutia" noastra, eu deranjandu-ma sa ii spun si la revedere la sfarsit. Oare acest "La 4" este un nou mod de a saluta lumea prin zona asta, el implicand si un buna ziua subtil? Avand in vedere ca sunt relativ nou venita in acest oras, poate am nevoie de indrumare pentru a stii cum sa ma comport in aceasta societate ca nu cumva sa ma fac de rusine si sa fiu nepoliticoasa. Daca e cineva care stie noile tendinte si vrea sa ma ajute sa nu mor proasta, sa ma anunte!

Un comentariu:

  1. zi multumesc! ai putea fi intampinata, foarte bine, cu saluturi de genul: "ce faci papushe?", "am o intrebare pentru tine, vrei sa ti-o pun?" sau "ce craci misto ti-ai tras, gagico!". asa ca, pana una alta, traiesti in cea mai buna dintre lumile posibile. Bafta!

    RăspundețiȘtergere