duminică, 31 ianuarie 2010

Clubul Sarcasticilor Irecuperabili

Avand in vedere ca timpul meu liber s-a micsorat simtitor in ultima vreme, mi-l ocup facand lucruri indispensabile (sau asa cred eu cel putin). Astfel, zilele trecute mi s-a parut important sa infiintez un club: Clubul Sarcasticilor Irecuperabili. Probabil va intrebati de ce am ales acest nume. In primul rand, numele propus de cofounder-ul meu mie una imi suna lame si prea ne trada conditia. In al doilea rand, am observat ca a fi sarcastica este lucrul la care ma pricep cel mai bine, indiferent de situatie si nu cred ca voi renunta la asta in viitorul apropiat sau indepartat. Na, ca v-am spus-o si pe asta si acum ma intorc la treaba pentru ca timpul meu liber de cinci minute a cam expirat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu