vineri, 4 septembrie 2009

Smells like vacation 2...

A doua zi de vacanta, sambata, a inceput cu incalzirea neasteptata de dimineata (ora 7) fugind dupa autobuz. Astfel, dand startul zilei in forta, am prins si trenul care mergea spre Bruxelles si timp de 2 ore si jumatate eu si Gabi ne-am relaxat admirand campiile, canalele, morile de vant, zgarie norii din Rotterdam si cele cateva orase din drumul nostru. In Gara de Nord ne-a intampinat prietena mea buna, Florina care ne facuse un program incarcat si un traseu cultural bine delimitat. In cele 3 zile la Bruxelles am vizitat cam tot ce se poate in materie de monumente, muzee, parcuri, in definitiv, simboluri ale Belgiei. Din aceasta plimbare placuta nu au lipsit desigur incurcaturile de tot felul care dau un plus de savoare oricarei excursii. Ne-am pierdut cu harta in mana prin Bruxelles, incurcand metrourile, ne-a plouat numai pe noi, restul cerului fiind senin cu exceptia norului de deasupra noastra, am recunoscut in centrul orasului niste romani "simpatici si draguti" si din pacate ne-au recunoascut si ei pe noi. Per total, am avut 3 zile superbe in care am cunoscut un oras care merita vizitat din toate punctele de vedere. Am admirat opere de arta, constructii moderne, ne-am bucurat de iarba din parcuri pe care chiar poti sa pasesti si sa stai fara grija, am socializat, impartasind din impresii colegilor nostri de camera coreeni si am mancat gofres (prajitura traditionala a Belgiei) pana ne-am ingrasat. Capitala Belgiei m-a impresionat prin diversitatea sa: a peisajului, a atractiilor turistice si mai ales cea multiculturala. Bruxelles este un oras in care m-as intoarce cu placere de fiecare data. Si dupa cum se spune ca "a picture is worth a thousand words" va las sa va delectati cu poze din aceasta capitala europeana.

Saint Michel

Manneken Pis


Grand Place


Palais Royal


Musee Magritte


Atomium


Pavilion Chinois


Commission Europeenne


L'Arc de Triomphe et le Parc du Cinquantenaire


Le Parc de Tervuren


Le Parlement Europeen


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu