miercuri, 23 septembrie 2009

Here we go again!

Pe sistemul "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" am pierdut azi minute pretioase din viata mea din cauza prostiei altora. Ajung la caseria autogarii din Bacau pentru a-mi lua un bilet. Masina deja ajunsese si pleca in 15 minute desigur iar minunatele functionare, 3 la numar se poticneau la un amarat de bilet pentru Onesti, nu pe luna. Calculatorul era mult prea complicat pentru persoanele in cauza incat ar mai fi avut nevoie de cel putin o persoana care sa le ajute sa se lumineze. Dupa vreo 12 minute (cred ca am numarat si secundele) si lungi batalii cu tehnologia mi-am capatat biletul mult dorit. Sfat pentru doamnele angajate: mai usor cu pauza si mai mult cu treaba ca poate asa invatati ca nici tastatura, nici mouse-ul nu sunt obiecte de decor! As for you my friends, pentru binele vostru tineti-va cat mai la distanta de functionarii "eficienti" ai statului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu