duminică, 19 iulie 2009

Orasul studentiei mele...

Iasi este orasul in care mi-am petrecut cei 4 ani de facultate. Dar pentru mine el reprezinta mult mai mult . Atatea amintiri fericite si triste deopotriva ma leaga pentru totdeauna de acest oras incantator. Acum imi vin in minte numai bucuriile traite aici: glumele obisnuite cu dragii mei colegi de la Litere in fiecare dimineata in loc de cafea, boacanele uzuale facute de noi dar si de profesori, plimbarile la fel de vesele in Copou, Tudor (zonele de atractie maxima pentru studenti) dar si Ciric, Stefan cel Mare, Podul Ros, Podul de Fier, etc, aceea aroma puternica de "sunt liber/a sa fac ce vreau, am ajuns la facultate!", petrecerile asurzitoare din Tudor, examenele la care ne uram calduros:"Picare placuta!". Intre zidurile acestui oras, in acea forfota continua de studenti si de viata traita la maxim am avut parte de primele incurcaturi pe care a trebui sa le rezolv singura, de primele prietenii stranse, prima mare iubire si lista mai poate continua. Ajunsa de curand din nou pe aceste meleaguri am retrait putin din fiecare senzatie, sentiment, emotie de alta data. Asa ca, va las si pe voi sa descoperiti cateva coltisoare din ceea ce este Iasul sau daca ati avut ocazia sa traiti acolo sa va reamintiti cate putin din ce a insemnat viata voastra in acest oras. Pentru mine Iasul va ramane mereu in amintire ca orasul in care am inceput sa "cresc" cu adevarat, sa descopar lumea din jur si pe mine insami!

Palatul Culturii
Parcul Copou
Universitatea, Mitropolia, Primaria...
http://www.worldportrait.eu/iasi-rapa-galbena/

Un comentariu:

  1. Buna, fii amabila si pune un link sub fotografia mea: http://www.worldportrait.eu/iasi-rapa-galbena/ . Multumesc de intelegere.

    RăspundețiȘtergere