miercuri, 1 iulie 2009

Just another day...

Inca o zi care trece...Iar am dat vina pe ploaia naprasnica care nu vrea sa se opreasca si sa ne paraseasca de cateva zile bune, pentru starea in care ma aflu. Cu toate acestea, stiu foarte bine ca fenomenul natural este departe de a fi cauzatorul caderii mele emotionale. Pascal spunea ca "inima are ratiunile ei pe care ratiunea nu le cunoaste". Ei bine, asa trebuie sa fie si in cazul meu deoarece, cu cat incerc mai mult sa ies din aceasta situatie, cu atat ma afund mai mult in ea. Oare asta imi doresc sau am ajuns sa nu mai vad dincolo de propriile frustrari si sentimente adevarul care e chiar in fata ochilor mei? Si totusi, fie ca sentimentele tale pentru mine sunt profunde sau nu, viata merge mai departe si eu trebuie sa merg cu ea, catre un cer mai senin sau mai innorat, dar altul...So, "mister perfect", now or never...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu