luni, 1 iunie 2009

The reason(s) I love tennis so much...

Disciplina, forta, tenacitate, tactica si talent reprezinta cuvintele cheie ale "sportului alb". Aceste 5 lucruri greu de imbinat intr-un tot unitar dar esentiale in tenis m-au facut sa-mi arunc privirea asupra acestui sport pentru ca apoi sa devin din ce in ce mai interesata si in final sa ma indragostesc pur si simplu iremediabil de tot ceea ce inseamna tenis. Astazi mi-am adus aminte inca odata de ce pretuiesc atat de mult sportul in cauza. Vizionand o partida disputata la Paris in cadrul marelui si binecunoscutului turneu Roland Garros, am putut sa admir tenacitatea si mai ales talentul jucatorului Roger Federer. Unii ar spune ca nu mai e nici o surpriza din faptul ca isi face fiecare meci memorabil fie ca il castiga sau nu. Cu toate acestea, trebuie sa recunosc ca de fiecare data ma impresioneaza. De ce? Intr-o mare parte, datorita jocului pe care il face in teren dar e mult mai mult de atat. Il admir pe acest om pentru ca e un perfectionist in ceea ce face, pentru ca isi urmareste telul cu foarte mare precizie si dedicatie dar mai ales pentru ca si-ar da si ultima suflare pe teren si acest lucru se vede cu ochiul liber. Cu totii avem ce invata de la acest mare jucator de tenis dar si mare om! Cel mai important lucru ar fi ca daca ne dorim ceva cu adevarat putem sa il obtinem, cu multe sacrificii si obstacole in drumul nostru, desigur, dar si cu satisfactia ca nu ne-am plecat capul la greu si nu ne-am lasat infranti. Si nu uitati inca ceva, cum spunea Roger Federer acum catva timp: "Yesterday is over, today is what matters!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu