marți, 14 aprilie 2009

Thoughts...

Mă gândeam cu ceva timp în urmă...dacă aş putea da timpul înapoi probabil că aş schimba multe lucruri. Aş încerca să refac scenariul vieţii pentru a putea repara greşelile din trecut şi a face pe toată lumea ce mă înconjoară fericită deopotrivă. Dar întrebarea e:nu aş ajunge în cele din urmă tot unde sunt acum dar pe alt drum? Dacă am putea să ne întoarcem în trecut să refacem deciziile pe care le-am luat odată şi care acum nu ni se mai par corecte nu ramânem oare aceleaşi persoane cu aceeaşi gândire? În concluzie, rezultatul nu e acelaşi în final? Dar atunci cum să facem ca viaţa noastră să fie mai aproape de perfecţiune sau să nu rănim pe nimeni? Răspunsul la această întrebare e logic, nu avem cum. Dar cred că ceea ce putem face e să trăim fiecare zi din plin şi să nu privim în urmă cu regret ci cu bucurie pentru că am făcut deopotrivă lucruri bune şi rele, am întristat pe cineva dar am şi făcut fericit pe altcineva, pentru că fiecare persoană e unică în felul ei şi astfel aduce un plus de culoare şi savoare vietii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu