sâmbătă, 11 aprilie 2009

DACĂ...

Bun venit dragii mei cititori,

Iată că a poposit şi primăvara pe meleagurile noastre în plină criză şi odată cu ea a venit şi inspiraţia mea care a fost tot în criză până acum... şi ca orice primăvară care se respectă, aduce cu ea şi faimoasa astenie de primăvară, mai vizibilă la unii indivizi decât la alţii dar atotprezentă. Cu această "ocazie'' unii dintre noi sunt inclinaţi să viseze cu ochii deschişi sau mai rau, să-şi reamintească o fărâmă măcar din trecutul lor. Nu demult şi eu am făcut un popas în trecut (aş putea să spun fără voia mea dar e foarte clar că tot ce facem se datorează nouă nu unei forţe mai puternice din afara noastră). Un lucru lipsit de importanţă dar valoros în amintirea mea m-a facut să retrăiesc anumite clipe din viaţa mea trecută. Privind în urmă, mi-am dat seama că totul e trecător în această lume dar ceea ce m-a frapat mai mult e că am suferit mult pentru ceva/cineva ce nu avea să se mai intoarcă nici măcar în inima mea. Deseori ne cramponăm de trecut sau de ceea ce credem că ar fi putut fi repetând la infinit acelaşi obositor, iritant şi etern DACĂ ca şi cum el ar putea să ne scape din ghearele vieţii şi realităţii. Şi DACĂ am privi dincolo de fiinţa noastră, de propriile frustrări, sentimente, dezamăgiri, ne-am da seama că soarele răsare în fiecare zi, că pomii înfloresc în fiecare primăvară şi că în definitiv viaţa merge mai departe cu sau fără voia noastră. Şi ca să fim fericiţi ar trebui să "mergem" şi noi mai departe odată cu ea, lăsând în urmă bune şi rele, dezamăgiri, tristeţi profunde, iubiri neîmplinite, cuvinte rămase nerostite pentru că acolo e locul lor, departe, în noapte, dispărând ca nişte candele ce ce sting una câte una, cedând locul altor dezamăgiri, tristeţi, iubiri şi cuvinte nerostite poate dar în acelasi rând lăsând locul a ceea ce înseamnă a fi viu... a trăi viaţa clipă de clipă cu bucuriile, implinirile dar şi eşecurile ei, păstrând în amintire tot ceea ce a fost frumos odată dar si uitând ceea ce a durut odată...Aşa că people, live your life while you can!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu