marți, 9 septembrie 2014

Never say never

Dupa cum spuneau si versurile unor celebre cantaciose de la noi: " Esti cazut din cer/ Te-ai lovit dar sper/ Ca daca te iubesc..." azi am cam picat din cer  dar nu m-a adunat  nimeni ca n-am gasit nici un iubaret de serviciu (nu sunt in sezonul).
Totul a decurs cat se poate de normal, in viata mea incurcata cateodata mai rau decat o panza de paianjen, pana cand am hotarat cu avant sa plec la o alergare pentru a ma aerisi si a face sportul din acea zi. Cobor cu sacii de gunoi si apoi imi vad de drum, imi fac incalzirea si alerg timp de jumatate de ora. Soare afara, o adiere lejera de vant, muzica in casti si gandurile mele care zburau libere pe asfalt. Ajunsa in fata blocului realizez cu mirare de abia atunci ca imi lipsesc cheile de la apartament si ca nu pot sa deschid nici macar usa de la intrarea blocului. Nu imi aduceam aminte sa le fi avut la alergare, nici macar in timpul incalzirii mele dar de incuiat incuiasem usa. Sun la vecini, intreb in stanga si in dreapta daca a gasit cineva niste chei. Majoritatea ori nu sunt acasa, ori nu au iesit din casa ba chiar am trezit din somn o vecina care isi facea siesta si se uita la mine de parca as fi fost de pe alta planeta. Ce e de facut? No phone, no purse, no money, doar capul pe care nu mi-l uitasem inca nicaieri si apa care curgea pe mine ca la un robinet de la sesiunea de alergat. Fara a mai sta pe ganduri, o vecina s-a oferit sa ma duca la spital de unde puteam sa fac rost de cheile lui Gabi ca sa nu astept la usa inca vreo 2 ore. Zis si facut. Ajung acasa, ma apuc de treaba si ma resemnez la ideea ca a 2-a zi trebuie sa fac si un rand nou de chei si ca nu voi mai revedea vreodata brelocul meu cu Paris primit cadou de la o prietena.
Cu venirea lui Gabi  acasa lucrurile incep sa se agite, el fiind mai panicat decat mine dar cateodata panica lui dand rezultate. Insista sa cautam cheile desi ii repet in cateva randuri ca nu are rost. Unde am putea sa le gasim? Pe strada nu le-am pierdut, asta stiu cu siguranta si pe scara nu le-a gasit nici un vecin. Ultimul loc in care am putea cauta ar fi la gunoi. Atunci ne luam inima in dinti si manusile, desigur, si coboram la gunoi  sa facem cercetari. Dupa cateva minute eu sunt pe cale sa ma las pagubasa dar Gabi nu renunta si dupa ce goleste o pubela intreaga gaseste si cheile mele.Ceea ce e clar e ca au avut de suferit o spalatura zdravana dar sunt inca in viata si datorita insistentei lui Gabi, stau si acum frumos in cuierul de pe hol.
Morala: never say never...puteam sa jur ca nu voi cauta niciodata nimic in gunoi si iata-ma, azi a trebuit sa tai  si asta de pe "To Do List" iar Gabi m-a amenintat ca nu o sa mai faca asta niciodata asa ca ar fi bine sa fiu atenta ce mai scap pe acolo...capul poate.  Anyway, va anunt daca se intampla. Meanwhile, be careful where your thoughts fly because this is a dangerous thing, believe me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu