luni, 7 martie 2011

Talented kids

Traiesc de ceva timp cu impresia ca generatiile care vin dupa noi sunt din ce in ce mai lipsite de simtul realitatii, de profunzime si preocupati numai de lucruri banale si distractie la kilogram (nu ca generatia mea ar fi mult mai buna dar mi se pare ca e din ce in ce mai sumbru viitorul si deci si cei care ar trebui sa il reprezinte). Cu toate astea, de curand am avut parte de o surpriza placuta care mi-a contrazis parerea (intr-o mica parte, e adevarat) si poate there's hope for them after all. In cazul in care v-am starnit curozitatea, puteti vizita site-ul: http://aripa-dreapta.tk/ apartinand unei talentate fete de clasa a 10-a din Bacau care picteaza, scrie si canta la pian si veti putea fi foarte placut impresionati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu