luni, 7 februarie 2011

Mon Anif

Iata ca a mai trecut un an si am mai imbatranit si eu, nu stiu daca cu vreun folos sau doar pentru ca timpul nu sta pe loc. Dar, revenind, ca nu vreau sa filozofez din nou, aniversarea celor 26 de ani impliniti a fost un motiv de mare bucurie pentru mine pentru simplul fapt ca am revazut dupa o vreme indelungata o prietena foarte draga mie si am putut sa fac cunostinta cu logodnicul ei. Astfel, am petrecut o zi minunata, desi obositoare in compania celor doi. Am asistat la prezentarea unei teze de doctorat (ca sa incep ziua in forta), am fost sa vad cetatea Sucevei, am coborat cateva trepte in fund (prietenii stiu de ce:))) si am facut multe alte lucruri care in aparenta pot fi destul de plictisitoare dar care m-au incantat pentru ca le-am facut cu Florina. Acestea fiind spuse, pana anul viitor puteti admira ca de obicei cateva poze facute de ziua mea.

P.S. Florinici, mc mult pt tot! Love youuuu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu