joi, 26 august 2010

Iasi sweet Iasi

Dupa un an in care nu prea am avut timp sa revad Iasul in toata splendoare lui prin popasurile foarte rapide de care am avut parte, am ajuns in sfarsit in luna iulie sa am parte de o vacanta (sa spunem) de 8 zile in acest oras. De fiecare data cand ajung in orasul studentiei mele un amalgam de sentimente si amintiri imi invadeaza mintea si sufletul in acelasi timp si il regasesc totdeauna parca altfel decat l-am lasat. De aceasta data n-am ajuns asa binedispusa la Iasi iar unele amintiri legate de acest oras mi-au adancit si mai mult starea dar, cu toate astea, orasul si mai les prietenii cu care m-am revazut dupa mult timp aici mi-au inseninat cele 8 zile si m-au facut sa ma simt din nou myself, fericita si zambareata si le multumesc. Ce as mai putea sa spun despre Iasi? M-am simtit ca de oicei ca acasa si mi-a facut mare placere sa revad locurile dragi mie. In final, am plecat din Iasi mai impacata cu mine insami si cu speranta ca foarte curand voi calca din nou pe acele meleaguri care vor ramane mereu in inima mea! Dupa cum v-am obisnuit, in sfarsit puteti sa admirati cateva poze cu Iasi.


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu