sâmbătă, 12 iunie 2010

España 2

5 aprilie, ora 7 dimineata, eu si Gabi suntem treziti de alarma telefonului care ar fi trebui sa ne anunte, dupa calculele lui Gabi (pe care eu nu le-am mai procesat in seara tarzie de dinainte), ca e ora 9 dimineata. Dar, in locul obisnuitului, daca pot sa spun asa, "Estamos en España!" ne-am sincronizat perfect la a spune: "Ce intuneric e afara!". Cateva secunde de luciditate mai tarziu ne-a facut sa realizam ca incurcasem orele si ca mai aveam 2 ore bune de somn asa ca ne-am intors la somnul nostru de dinainte de a fi asa abrupt deranjati. A doua trezire a fost cea buna si dupa ce am palavragit ca de obicei mai mult decat trebuia la micul dejun, eu, Natalia si Gabi am plecat la drum spre Madrid foarte bine dispusi si entuziasmati. Ajunsi in capitala Spaniei, am fost surprinsi de frumusetea acestei metropole moderne inca din Gara Atocha unde am admirat palmierii care infrumusetau centrul acesteia. Nu am facut un plan si nici nu ne-am gandit prea mult cu ce sa incepem, pur si simplu am plecat in plimbare si am ajuns pe rand din intamplare daca pot sa spun asa la locurile pe care imi doream mult sa le vad precum: Puerta de Alcala, Parque del Retiro, Plaza de Cibeles, Puerta del Sol, Plaza Mayor, Palacio Real si lista mai poate continua. Pe la jumatatea drumului am facut cunostinta si cu varul Nataliei, Luis si ne-am continuat "aventura" in 4 pentru o vreme. A fost o zi plina de buna dispozitie, de glume, de lucruri hazlii si de soare. Ne-am bronzat la 26 de grade admirand Madridul si ne-am intors in Alcala obositi dar fericiti si cu chef de a revedea Madridul a 2-a zi. In incheiere, ca de obicei, va las sa admirati si voi frumusetile orasului in speranta ca veti vrea sa-l descoperiti vreodata in adevarata lui splendoare . To be continued...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu