miercuri, 5 mai 2010

España

V-am promis cu ceva timp in urma ca va povestesc vacanta mea. In sfarsit a venit si momentul ,dupa cateva saptamani de munca multa, sa-mi tin promisiunea.
Se spune ca iubire nu este ceea ce simti pentru ca vrei ci ceea ce simti fara sa vrei. Asa m-am indragostit eu iremediabil de Spania, fara sa stiu de ce sau fara sa-mi dau seama cand s-a intamplat aceasta schimbare.Dar ca sa las filozofia deoparte si ca sa incep cu introducerea, dupa luni, saptamani, zile intregi de asteptare a sosit si ziua mult asteptata, sambata, 3 aprilie, ziua zborului nostru din Bucuresti in Madrid, o zi cu soare care parca anunta clipele insorite pe care le vom petrece in Spania. Dupa drumul la Bucuresti si cateva ore de asteptare chinuitoare in aeroportul Baneasa (care credeti-ma, nu facea deloc mai usoara asteptatea) ne-am luat zborul spre alte tari calde. Orele petrecute in avion au fost cele mai lungi 4 ore din viata mea. Pe masura ce ne apropiam mai mult de destinatia, mi se parea ca timpul sta pe loc. In sfarsit ajunsi in aeroportul Barajas, eu si Gabi ne-am intalnit cu prietena noastra Natalia, care era la fel de entuziasmata si de emotionata de venirea noastra precum eram si noi. Fiind ora 2, am zarit in viteza masinii Madridul in drumul nostru spre Alcala, un oras situat la 30 de km de capitala, unde aveam sa ramanem 3 zile, dar ne-a fost de ajuns cat sa ne entuziasmam in privinta a ceea ce va urma.
A doua zi (aceeasi de fapt), ne-am trezit cu avant sa vedem orasul Alcala, un oras micut dar destul de frumos, orasul natal al binecunoscutului Cervantes. A fost o zi insorita in care am avut timp sa ne relaxam admirand in acelasi timp peisajul, florile, catedrala, parcurile, facultatea si respirand acel aer de Spania si de vacanta pe care l-am asteptat cu nerabdare. Cel care s-a simtit mai in largul lui in aceasta zi a fost desigur Merlin, un bichon maltez care a beneficiat de multa atentie din partea mea si a lui Gabi si care la sfarsitul zilei refuza categoric sa se desparta de noi. Seara "am facut cunostinta" cu viata de noapte a Spaniei care poate fi descrisa ca destul de agitata. Dealtfel, era exact ceea ce ne trebuia noua, distractie (putin mai multa) si no study, dupa deviza "drink more, study less", asa ca ziua s-a terminat cum nu se putea mai bine si am adormit cu gandul ca a doua zi vom vedea Madridul in toata splendoarea sa. Acestea fiind spuse, va las sa admirati poze din orasul Alcala...To be continued:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu