duminică, 14 februarie 2010

Valentine's Day

Iata ca a venit si ziua cea mai asteptata din an pentru unii amatori de "too much sugar" care vor sa demonstreze cat de mult isi iubesc perechea (de parca nu ar putea in tot restul celor 365 de zile) oferind cadouri pufoase si/sau dulci care sunt ingrozitor de penibile. Astfel, la fiecare magazin din oras, in fiecare vitrina prost ornata zac chestii rosii, inimioare cat casa, cu dedicatii demult expirate. De ce ar cumpara oamenii asa ceva mi-e peste putinta sa inteleg, sau, ma rog, nu vreau. Cert e ca de Sf. Valentin "love is all around" de parca in restul timpului dragostea nu e decat un breloc de chei. Dar, poate inteleg eu gresit aceasta "sarbatoare", mie parandu-mi-se o zi care le da ocazia unora sa fie mai penibili decat sunt de obicei. Da, am spus deja de 2 ori cuvantul penibil asa ca ar fi cazul sa inchei oferindu-le celor care au cat decat simtul umorului altfel de versuri de Sf. Valentin (unele stupide ca aceasta zi dar nu patetice macar), sa fiu si eu in pas cu moda!

What inspired this amorous rhyme?
Two parts vodka, one part lime.


Roses are red, violets are blue,
Sugar is sweet, and so are you.
But the roses are wilting, the violets are dead,
The sugar bowl's empty and so is your head.

Roses are red,
Violets are blue.
God made me pretty.
What happened to you?

Roses are red,
Violets are blue.
Someone like you,
Belongs in a zoo.

Loving beauty you float with grace,
If only you could hide your face.

I love your smile, your face, your eyes -
Damn, I'm good at telling lies!

I see your face when I am dreaming.
That's why I always wake up screaming.


My feelings for you no words can tell,
Except for maybe "go to hell".













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu