luni, 14 decembrie 2009

A venit vacanta si a "plecat" gazul!

Azi, 14 decembrie, e prima zi de vacanta pentru mine. M-am trezit cu mare avant pentru a ma bucura din plin de ea si pentru a duce la bun sfarsit cat mai multe lucruri. Cand ce sa vad? Nici un pic de gaz...Perplexa dau buzna pana la parter de la etajul 7 pentru a citi anuntul pe care probabil l-am ratat cu oprirea gazului intre anumite ore...nimic...Dau buzna din nou in casa si aproapre inghetand, desigur, dupa ce mi-am facut cafeaua la microunde, am hotarat sa dau o tura prin oras, pt a rezolva unele treburi si pt a ma incalzi, cu ideea ca sigur vine gazul pana ma intorc. E ora 18 si eu stau in casa inca asteptand sa vina gazul, imaginatia mea bogata inventand deja o tinuta de iarna 2009-2010 pentru casa in cazul in care astept mult si bine. Don't you just love Romania?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu