sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Just thoughts...

In fiecare clipa, minut, ora, zi din viata noastra coordonatele noastre se schimba, lucrurile, persoanele la care tinem, activitatile de care suntem interesati. Ne schimbam permanent dupa cum anotimpurile se succed an dupa an si planeta noastra se invarte in jurul soarelui. Opiniile ne sunt nestatornice, sentimentele la fel si nu putem sta locului o clipa zburand mereu spre alte zari in cautare de necunoscut si nou care sa ne atraga mai mult decat ceea ce ne-a atras odinioara. De fapt, asta inseamna viata, a avea mereu noi teluri spre care sa tintesti, a cunoaste lucruri noi, lume noua, a face mereu altceva, a invata continuu. Dar oare la un moment dat al vietii noastre nu aveam nevoie de un pilon fix care sa ne sustina? Un vis implinit, o persoana, un tel... Oare e mai bine sa fii schimbator si mereu in cautare de altceva sau sa te opreste p loc la un moment dat si toata lumea ta sa se invarta in jurul unui singur lucru sau unei singure persoane?

2 comentarii:

  1. buna, Andreea! trimite-mi si mie, daca vrei, normal, adresa ta de mail sa-ti pot trimite invitatie pentru a urmari blogul meu. vad ca sunt nevoita sa restrictionez vizualizarea lui. :( mersic!

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa spun de unde iei adresa mea de mail, daca tot am restrictionat blogul :D. o are vlad. sorry, sunt cu nervii praf in seara asta. :(

    RăspundețiȘtergere