joi, 20 august 2009

Smells like vacation...

Vineri 24 iulie, - 520C, 12000 m altitudine si eu contempland peisajul de deasupra norilor, imaginandu-mi in detaliu revederea cu fratiorul meu - acestea sunt coordonatele inceputului de vacanta. Prima zi a trecut cu o viteza surprinzatoare prin sali de asteptare, tren si autobuz. Nici nu am ajuns bine la destinatie ca am si plecat sa-mi faca Gabi un tur al orasului in calitatea sa de "cunoscator". Volendam este un orasel dragut de pescari din Olanda aflat la malul Marii Nordului. Astfel am admirat marea, casele la indigo aflate de-a lungul tarmului, am studiat cu interes indeletnicirile localnicilor care se zareau prin ferestrele mari ale fiecarei case si am ascultat linistea care se ridica dintre zidurile orasului in noapte. Din acea seara am ramas in gand cu acel calm al marii si al localnicilor, atmosfera rece dar foarte placuta. Prima mea impresie despre taramul tuturor libertatilor a fost aceea ca este o tara foarte frumoasa si mult prea linistita pentru reputatia pe care o detine, impresie care avea sa se consolideze intr-o mare masura 3 zile mai tarziu dupa ce aveam sa cunosc Amsterdamul in toata splendoarea sa...To be continued:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu