miercuri, 20 mai 2009

The story of OTH, a tale or simply life?



Totul a inceput acum 2 ani, intr-o vara inabusitoare si plictisitoare, intr-una din acele zile in care iti vine sa te ascunzi in barlogul tau si sa nu mai iesi (nu am fost niciodata o mare fana a caniculei). In timp ce butonam din ce in ce mai "interesata" telecomanda am dat de un serial care era destul de banal in aparenta, tradus "expresiv" in limba romana "Ruleta Destinului". Neavand alte planuri pt urmatoarea ora si nici alte optiuni, am inceput sa vizionez episodul fara prea multa insufletire. Pe parcurs ce imaginile se succedau la televizor si minutele se scurgeau interesul meu devenea incet, incet unul cat se poate de real. Serialul m-a surprins prin a fi exact ceea ce nu ma asteptam de la astfel de productii: un film despre viata adevarata, cu obstacolele ei, cu probleme si complicatii dar si cu solutii, bucurii si fericire, pictate cu talent si insufland veridicitate. Traind alaturi de personaje fiecare intamplare, fiecare tremur, fiecare suspin, fiecare clipa de entuziasm, am inceput sa reiterez multe idei ce se ascundeau intr-un colt din mintea mea. Basically, "One Tree Hill" (numele original) m-a facut sa vad lumea altfel exact cand aveam nevoie . Asa ca, va recomand cu foarte mare caldura vizionarea acestei productii despre adolescenta, sport, iubire, familie, viata, in formele sale cele mai banala dar esentiale! Enjoy!

P.S. Pentru cei interesati, aveti mai jos un preview al primului sezon.

Un comentariu:

  1. Ti'as mai putea recomanda niste seriale de succes:

    - Lost
    - Desperate Housewives
    - Fringe
    - Heroes
    - Jericho
    - The 4400
    - Two and a half Men

    si ar mai fi!

    RăspundețiȘtergere